ullatus ullatus
415
BLOG

Problemy na Salonie

ullatus ullatus Rozmaitości Obserwuj notkę 24

 - co jakiś czas automatycznie mi wylogowuje

- zamiast zapisac mi notkę, też mnie wylogowało

- poświęcona była moim zapatrywaniom na strukturę budżetu

- temu, jak z 40 mld deficytu uczynić 19 mld nadwyżki

- nie bedę jej po raz drugi pisał

- cała praca poszła na marne

- jedno zdjęcie mi wczytało, drugie nie chciało wczytać

Stąd pytanie, dlaczego nie ma jakiegoś komunikatu, który wskazywałby na problemy techniczne na Salonie. To czasem daje wiele. na pewno wtedy nie pisałbym notki na formularzu, ani do formularzu nie wstawiałbym tekstu z worda, a tak przepadł całkiem świetny artykuł...

Ubolewam

 

 

Edytując, czytam jak to premier Tusk potrafił doprowadzić do wzrostu liczby małżeństw :-)

http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,9138816,Przyspieszaja_slub__aby_zdobyc_kredyt_przed_zmianami.html

 

a swój budzet mozecie ułożyć na :

http://wyborcza.biz/finanse/0,111370.html

ullatus
O mnie ullatus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości