ullatus ullatus
396
BLOG

Autorytarne ciągotki JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO

ullatus ullatus Polityka Obserwuj notkę 10

 Czy Jarosław Kaczyński jest politykiem w pełni demokratycznym?

Czy ma tylko demokracje za fasadę?

Sporo jego wypowiedzi świadczy, ze ciagotki autorytarne, a nawet totalitarne ma.

Oto przykłady:

- 18 osób było „przeciw” obecności Marcina Libickiego na liście PiS, a 6 było „za”, co oznacza, że decyzja była jednogłośna

- ale Pan bez przerwy to samo, pan nie wytrzymuje, pan rozumie, że siła moich argumentów jest taka, że pan nie ma żadnych szans (totalitarnie nokautuje Aleksandra Kwaśniewskiego)

- Był komunistycznym, ale jednak patriotą [...] Opozycję jakoś tam tolerował, chociaz zamykał do więzienia (o rządach Gierka)

- Chciałem rządzić, już gdy miałem 12 lat. Premierem zamierzałem zostać mając lat 34, a skończyć rząd, mając lat 91. To byłby rok 2040. To jeszcze strasznie dużo czasu (chce byc wiecznym dyktatorem)

- My kierujemy się takimi względami jak wszystkie normalne państwa świata, które chcą mieć rozpoznanie, chcą mieć wszystkie informacje, chcą mieć oczy i uszy

- Nasi przeciwnicy to strasznie mali ludzie, marni pod każdym względem – intelektualnym i moralnym (deprecjonowanie i prześladowanie opozycji)

- Przyjrzyjcie się mi, bo patrzycie na Łukaszenkę

- Robimy dla Polski dużo, bardzo dużo... aż trudno wymienić

- Tylko dzięki mnie jesteś marszałkiem, beze mnie nawet byś posłem nie był (do Marka Jurka)

- We mnie jest czyste dobro (tendencje absolutystyczne)

- Nasza partia jest czystą demokracją (po czym śmiech)

 

ullatus
O mnie ullatus

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka